مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

به‌نظر می‌رسد که گوشی گلکسی اس 8 در ابتدا به دوربین دوگانه مجهز بوده است

در اواخر سال 2016، شایعات متعددی مبنی بر عرضه گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس (یا حداقل یک مدل از آن‌ها) با دوربین دوگانه وجود داشت و پس از اینکه شرکت سامسونگ از گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود رونمایی کرد، گمان می‌رفت که این گمانه‌زنی‌ها اشتباه بوده است. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ در ابتدا تصمیم داشته تا گلکسی اس 8 را مجهز به دوربین دوگانه ارائه دهد.

s8dual1

براساس یک تصویر تازه منتشر شده، یک نمونه اولیه از گوشی‌ پرچم‌دار گلکسی اس 8 پلاس با دوربین دوگانه توسط سامسونگ در حال توسعه بوده است. هنوز نمی‌توان قضاوت کرد که این تصاویر صحت دارد یا خیر اما همان‌طور که می‌دانید، شرکت سامسونگ تایید کرده است که چیپ‌ست اگزینوس 8895 از دوربین دوگانه پشتیبانی خواهد کرد و به همین جهت، به‌نظر می‌رسد که این سازنده توسعه یک گوشی پرچم‌دار با دوربین دوگانه را مدنظر داشته است.

 البته، در تصاویر منتشر شده، خبری از حسگر تشخیص اثرانگشت نیست و در بدنه پشتی، فضایی به آن اختصاص نیافته است. وب‌سایت SAMMOBILE به این احتمال اشاره کرده است که شرکت سامسونگ، تصمیم داشته تا نمونه‌‌ای از گلکسی اس 8 پلاس را با دوربین دوگانه و سنسور ادغام‌شده با صفحه‌نمایش توسعه دهد اما با توجه به اینکه امکان تولید گسترده این سنسورها هنوز وجود ندارد، از عرضه این مدل صرف‌نظر کرده است.

s8dual

با اینکه به‌طور رسمی مشخص نیست که چرا تولید گسترده این نمونه از برنامه سامسونگ خارج شده است؛ به‌ هرحال، عملکرد گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس بدون دوربین دوگانه بسیار عالی است و نیازی به عرضه یک نسخه آن با دوربین دوگانه وجود ندارد. هرچند، ممکن است شرکت سامسونگ در آینده‌ای نه‌چندان دور، این سنت را به فراموشی بسپارد و گوشی‌های پرچم‌دار جدیدش را با دوربین دوگانه به بازار ارائه دهد.

منبع: شهرسخت افزار