مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

بلک بری تمامی اپلیکیشن‌های اندرویدی خود را با قابلیت‌های جدید بروزرسانی کرد

بلک بری بسیار از اپلیکیشن‌های مهم اندرویدی خود را بروزرسانی کرده است، به این ترتیب اگر یکی از این اپلیکیشن‌ها را روی گوشی اندرویدی خود نصب دارید، بد نیست با برخی از قابلیت‌های مهم و جدید این برنامه‌ها آشنا شوید.

اپلیکیشن BlackBerry Keyboard برای اندروید یکی از این برنامه‌های بروزرسانی شده است و اکنون از اثرانگشت نیز پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب آن دسته از کاربرانی که تا پیش از این از قابلیت تکمیل خودکار پسورد خود در اپلیکیشن‌های مختلف استفاده می‌کردند از این پس می‌توانند به راحتی و برای امنیت بیشتر روی دستگاه‌های پشیتبانی شده، از اثر انگشت خود استفاده کنند. علاوه بر این تغییر زبان در کیبورد بلک بری اکنون بسیار ساده‌تر و سریع‌تر شده است و ورودی چینی نیز به زبان‌های پشتیبانی شده اضافه شده است.

اپلیکیشن BBM برای اندروید اکنون از پیام‌های طولانی‌تر پشتیبانی می‌کند و آن دسته از کاربرانی که با گوشی خود ثبت نام کرده‌اند، اکنون بسیار ایمن‌تر وارد برنامه خواهند شد. قابلیت دسترسی به تمامی استیکرهای رایگان از طریق ضربه زدن روی نوار BBM Discovery Tab نیز یکی دیگر از قابلیت‌های جدید این اپلیکیشن است.

اپلیکیشن بروزرسانی شده بعدی BlackBerry Launcher است که اکنون دارای تم Dark Theme شده است. این تم جدید پس زمینه تمامی اپلیکیشن‌ها را از رنگ سفید به مشکی تغییر می‌دهد.

Password Keeper میز به قابلیت‌های جدیدی مجهز شده است که یکی از آنها بهبود قابلیت تکمیل خودکار ادامه کلمات (Autofill) است که به کاربران امکان می‌دهد Autofill را با استفاده از اثر انگشت خود به صورت مستقیم از BlackBerry Keyboard آنلاک کنند. علاوه بر این اکنون امکان باز کردن و لاگین کردن در وب پیج‌های مختلف به صورت مستقیم از Password Keeper فراهم شده است.

علاوه بر این اکنون یک فونت پسورد جدید نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است زیرا پیش از این شکایت‌های زیادی درباره اندازه بسیار کوچک فونت دریافت شده بود. پشتیبانی از کاراکترهای غیر لاتین از جمله چینی نیز به این اپلیکیشن اضافه شده است.

در آخر اپلیکیشن های +BlackBerry Hub با دریافت این بروزرسانی‌ها اکنون به کاربران امکان می‌دهد تا بتوانند برخی از حساب‌های کاربری خاص را از Hub و مخاطبان پنهان کنند و مانع از همگام سازی آنها شوند. گزینه‌های جدیدی نیز در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند تا بتوانند طراحی ظاهری ایمیل‌های دریافتی از برخی اشخاص خاص را شخصی سازی کرده و آواتور مخاطب را در نوتیفیکیشن‌های ایمیل Hub نمایش دهند.

منبع: تک شات