مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

بروزرسانی جدید Hitman درجه سختی تازه‌ای را به بازی اضافه می‌کند

سال گذشته استودیو خوش‌ذوق IO Interactive نسخه ریبوت بازی Hitman را به صورت سریالی منتشر کرد که با بازخوردهای نسبتا مثبتی مواجه شد. حال اعلام شده به همراه عرضه نسخه فیزیکی بازی در ۱۲ بهمن ماه، بروزرسانی جدید Hitman که درجه سختی تازه‌ای را به بازی اضافه می‌کند نیز منتشر خواهد شد.

تیم سازنده این درجه را با نام «درجه سختی حرفه‌ای» منتشر خواهند کرد که مواردی همچون ویژگی‌هایی جدید، پاداش‌ها و امتیازات مختص به این درجه سختی، مکانیزم‌های امنیتی بیشتر و بهبود هوش مصنوعی بازی برای ارائه گیم‌پلی‌ای متفاوت به بازیکنان را به این عنوان می‌افزاید.

همچنین شما می‌توانید از این درجه سختی به خصوص در تمامی مراحل داستانی بازی استفاده کنید و علاوه بر آن، در ۲۰ محیط مختلف بازی نیز این درجه فعال است. البته برای آزاد کردن آن می‌بایست در آن مرحله به درجه (Level) بیست رسیده باشید. البته شایان به ذکر بوده برای اهداف Elusive بازی هنوز این درجه سختی قابل انتخاب نیست. هرچند احتمالا در بروزرسانی‌ها و اهداف Elusive بعدی، این ویژگی فعال شود.

فصل اول بازی Hitman چندی قبل با بسته الحاقی ویژه تعطیلات کریسمس که از مجموعه فیلم‌های محبوب «تنها در خانه» الگو گرفته بود، به کار خود پایان داد و هفته آینده نیز نسخه فیزیکی آن برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد.

منبع: تک شات