مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

کیت کامل Acer Liquid Jade Primo به فروشگاه مایکروسافت رسید

چندین ماه پس از معرفی Acer Jade Primo در نمایشگاه CES 2016، خبر خاصی از آن منتشر نشده بود. گوشی در بازارهای اروپا به طور محدود عرضه شده اما تا امروز در مورد عرضه در امریکا و سایر نقاط اطلاعاتی اعلام نمی‌شد. اما از امروز فروش Liquid Jade Primo با قابلیت Continuum در فروشگاه Microsoft Store و با قیمت 649 دلار آغاز شد.

اسمارت‌فون ویندوزی ایسر هم برای سفارش از طریق فروشگاه آنلاین مایکروسافت و هم از طریق فروشگاه‌های فیزیکی مایکروسافت در مناطق مختلف در دسترس خواهد بود.

قیمت 649 دلار ممکن است برای یک اسمارت‌فون قیمت بالایی به نظر برسد اما باید بدانیم که در مورد Liquid Jade Primo، تنها با یک گوشی مواجه نیستیم. با خرید این دستگاه صاحب یک گوشی Acer Liquid Jade Primo، یک داک کانتینوم، یک کیبورد، یک ماوس و شارژر آن خواهید شد. تنها جزء غایب در این بسته، صفحه نمایش است که باید جداگانه تهیه شود.

Acer Liquid Jade Prime از سیستم عامل ویندوز 10 پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون 808، 3 گیگابایت حافظه‌ی رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش AMOLED فول اچ‌دی 5.5 اینچی و دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

منبع: شهرسخت افزار