مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

برای اعزام به ایتالیا آماده شوید، Sniper Elite 4 رسماً معرفی شد

استودیو Rebellion اعلام کرد در نظر دارند تا قسمت جدیدی از سری بازی‌های ویدئویی Sniper Elite را امسال بر روی PC، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه کنند. این شو‌تر جدید ادامه ماجراهای Sniper Elite 3 است و گیمر‌ها را به از ایتالیا در سال 1942 می‌برد.

استودیو توسعه دهنده Sniper Elite 4 این بازی را چنین معرفی می‌کند:

 «نیروی مخفی و تک تیر انداز زبده کارل فیربورن باید در کنار مردان و زنان شجاع مقاومت ایتالیا برای آزاد سازی میهنشان از اسارت فاشیسم بجنگند و تهدید بلقوه‌ای که می‌تواند مبارزات این چنینی متفقین در اروپا را شکست دهد، در نطفه از بین ببرند»

به گفته این استودیو بازی سازی، ماموریت‌ها در Sniper Elite 4 بسیار مهم هستند و شکست آن‌ها می‌تواند مانع از شروع عملیات نظامی علیه ارتش هیتلر شود و در نتیجه آن، آلمان نازی کنترل اروپا را به دست بگیرد. محوریت این عنوان یکبار دیگر عملیات مخفی و حملات گسترده است و گیمر‌ها می‌توانند از صومعه‌های الهام گرفته شده از تپه مونت کازینو، جنگل‌ها و سازه‌های عظیم بازدید کنند.

به گفته توسعه دهنده این بازی، Sniper Elite 4 بر روی هر دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در وضوح تصویر 1080p قابل اجرا خواهد بود و نرخ فریم دهی مناسبی را نیز ارائه می‌کند.

منبع: شهرسخت افزار