مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

با JetSmarter رقیب هوایی اوبر می توانید جت خصوصی کرایه کنید

شرکت نوپایی به نام JetSmarter موفق شده به منظور توسعه کسب و کار خود در زمینه سرویس های جت خصوصی سرمایه 105 میلیون دلار را جمع آوری کند. اپلیکیشن JetSmarter به مسافران امکان می دهد تا از طریق سرویس های این شرکت یک صندلی در یک جت خصوصی رزور کنند یا اگر تعداد همراهان فرد زیاد باشد می تواند کل یک هواپیما را به صورت چارتر رزرو کند.

با وجود اینکه دانلود و ارزیابی این اپلیکیشن برای تمامی کاربران رایگان است، پیش از استفاده از این سرویس، سابقه کاربران به صورت مختصر چک می شود و سپس آنهایی که برای اولین بار عضو این سرویس می شوند برای یک سال اشتراک اولیه خود باید و عضویت Core Membership مبلغ 15 هزار دلار را بپردازند. سپس اعضا می توانند به صورت رایگان صندلی مورد نظر خود را در میان چندین هواپیمای مختلف انتخاب کنند اما اگر فرد عضو شده قصد آوردن همراه یا چارتر کردن کل پرواز را داشته باشد، باید مبلغ اضافه تری را پرداخت کند.

در حال حاضر JetSmarter مسافران را بین 50 کشور جهان از جمله نیویورک، شیاکاگو، لاس وگاس، آتلانتا، لندن، پاریس، موسکو، دوبی و میلان جا به جا می کند. این شرکت قصد دارد در سال 2017 تعداد کشورهای تحت پوشش خود را به 80 تا 100 مورد توسعه دهد.

به گفته Sergey Perrossov، موسس و مدیر عامل KetSmarter، این سرمایه گذاری عظیم در مرحله اولیه به منظور توسعه جهانی JetSmarter در آسیا و آمریکای لاتین و برای افزایش تعداد مسیرهای و پروازهای فعلی برای اعضای این سرویس در ایالات متحده مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

JetSmarter موفق شده در بازار حمل و نقل هوایی خصوصی به سرعت رشد کند در حالیکه سایر فعالان در این عرصه از جمله Beacon یا BlackJet با شکست رو به رو شده اند. این شرکت برای پیدا کردن محل تقاضای کاربران از الگوریتم ها و نقشه های پیش بینی استفاده می کند به این ترتیب هیچ گاه بازار را با عرضه بیش از حد اشباع نمی کند.

این شرکت مالک هیچ یک از هواپیماهایی که از آنها استفاده می کند نیست، تنها با مالکان این هواپیماها همکاری کرده و خلبان ها را استخدام می کند. با توجه به نرم افزار محور بودن و مشارکت با سایر مالکان هواپیما برای صرفه جویی در هزینه بسیاری از کارشناسان JetSmarter را نسخه هوایی اوبر نامیده اند.

منبع: تک شات