مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

باگ ICloud، علت اصلی به تاخیر افتادن بروز رسانی اپلیکیشن های کم حجم در IOS 9

در کنفرانس توسعه دهندگان اپل، کریگ فدریگی، نماینده و معاون ارشد بخش نرم افزاری محصولات اپل، ویژگی تازه ای را برای حضار به نمایش کشید که البته کاربران اندروید مدت ها از آن بهره جسته بودند.در این کنفرانس در مورد مشکل و باگ  iCloud، علت اصلی به تاخیر افتادن بروز رسانی کم حجم اپلیکیشن ها در iOS 9 به بحث پرداختند.

apple-wwdc-2015

وی اعلام کرد که در iOS 9، کاربران برای دریافت نسخه ای تازه از اپلیکیشن ها، نیاز نیست کل آن را دوباره از اپ استور دانلود کنند. توسعه دهندگان می توانند صرفا بخش مورد نیاز به بروز رسانی را آپدیت کرده و کاربر با دریافت بسته ای کم حجم، از دریافت کامل و دوباره اپ بی نیاز می گردد. همانگونه که می دانید این ویژگی مدت هاست که در گوگل پلی موجود بوده و کاربران برای بروز رسانی اپ های خود، تمام حجم اپلیکیشن را دوباره دریافت نمی کنند.

iOS 9 در روز های گذشته از راه رسیده و اما باز هم شاهد عدم پشتیبانی از قابلیت وعده داده شده از سوی خود اپل هستیم و این در حالیست که همین ویژگی، مدت هاست که در نسخه های بتا جای گرفته است.

کمپانی مورد بحث، مشکل را اینچنین در صفحه مربوط به توسعه دهندگان توضیح می دهد:

به علت مشکلی که در بخش پشتیبان گیری از iCloud پیش آمده، این ویژگی در نسخه عمومی iOS 9 فعلا در دسترس کاربران نیست. در حال حاضر زمانی که کاربری دست به دانلود یک اپلیکیشن بزند و یا آن را بروز رسانی نماید، دستگاه به جای دریاف