مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

بازی Uncharted: The Lost Legacy سال ۲۰۱۷ برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود

بازی مستقل Uncharted: The Lost Legacy که در حقیقت بسته الحاقی داستانی بازی Uncharted 4 محسوب می‌شود، شب گذشته با تریلری هیجانی معرفی شد. در تریلر معرفی این بازی، زنی با حجاب را دیدیم که ۵-۶ دقیقه پر تنش را در خیابان راه رفت و خود را از چشم دشمنان دور نگه داشت و در پایان تریلر، صورت او را دیدیم و فهمیدیم که Chloe Frazier است. این شخصیت در بازی Uncharted 2: Among Thieves حضور داشت و قطعا طرفداران قدیمی مجموعه آنچارتد با او آشنایی دارند. او در تریلر به Nadine Ross (که در بازی آنچارتد ۴ حضور داشت) ملحق می‌شود.

سوال بزرگی که پس از معرفی بازی در ذهن طرفداران ایجاد شد، این بود که بازی «آنچارتد: میراث بر باد رفته» چه‌هنگامی عرضه خواهد شد؟ بلاگ رسمی پلی‌استیشن به‌تازگی جواب این سوال مهم را مشخص کرده است.

بلاگ پلی‌استیشن در اطلاعیه رسمی خودش، دلیل اصلی انتخاب Chloe Frazier به‌عنوان شخصیت اصلی بازی Uncharted: The Lost Legacy را، محبوبیت این شخصیت در میان گیمرهای خانواده پلی‌استیشن اعلام کرد و گفت:

طی سال‌های سال، ما شخصیت‌های زیادی را تولید کرده‌ایم و [پس از بررسی عوامل مختلف] تصمیم گرفتیم Chloe Frazier – که شخصیتی مرموز است – را به‌عنوان شخصیت اصلی بازی انتخاب کنیم. همین مرموز و البته قوی بودن او، باعث می‌شود که پروتاگونیست شایسته‌ای برای بازی Uncharted: The Lost Legacy باشد. نکته مهم دیگر، حضور شخصیت Nadine Ross در بازی است. او که در بازی آنچارتد ۴ حضور داشت، شخصیتی جذاب و توانمند است که در کار خود مهارت خاصی دارد و با همکاری Chloe روایت بازی Uncharted: The Lost Legacy را در کوه‌های «وسترن گاتس» کشور هند تشکیل می‌دهد. هنگامی که ما شروع به طراحی داستان بازی کردیم، متوجه شدیم که حقیقتا درحال ساخت چیزی هستیم که فراتر از یک بسته الحاقی برای بازی آنچارتد ۴ است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم زمینه کلی داستانیِ بازی را دست‌خوش تغییر کنیم و نهایتا آن را به‌عنوان یک بازی مستقل از دنیای آنچارتد معرفی کنیم.

در بلاگ رسمی پلی‌استیشن گفته شده است که اگر شما نسخه Digital Deluxe یا پک Explorer بازی Uncharted 4: A Thief’s End را در اختیار داشته باشید، می‌توانید به محض انتشار بازی Uncharted: The Lost Legacy، آن را به‌صورت دیجیتالی و کاملا رایگان دانلود کنید.

منبع: تک شات