مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

بازی Red Dead Redemption 2 احتمالا سه شخصیت اصلی خواهد داشت

بازی Red Dead Redemption 2، قرار است در پاییز سال آینده عرضه شود و بر اساس گفته‌های یکی از کاربران سایت رددیت، این بازی احتمالا بیش از یک شخصیت اصلی خواهد داشت.

پیش‌تر پوستر هنری زیبایی از این بازی منتشر شده بود که در آن ۷ شخصیت از این بازی را نشان می‌داد و مشخص نبود چه کسی قرار است به عنوان کاراکتر اصلی بازی ظاهر شود. حالا شایعاتی پیرامون این بازی منتشر شده که قرار است ۳ شخصیت اصلی در این بازی حضور داشته باشند. هنوز اعلامیه رسمی در این زمینه منتشر نشده و این اخبار فقط در حد شایعه است.

این خبر توسط یکی از کاربران سایت رددیت فاش شده و او بر حضور ۳ کاراکتر اصلی در قسمت تک‌نفره بازی تاکید کرده است. این بازی قرار است یک حالت آنلاین شبیه به بازی GTA V داشته باشد و ما شاهد دو بخش تک‌نفره و چندنفره در دنیای جهان باز این بازی خواهیم بود. این کاربر همچنین درباره گیم‌پلی بازی چیزهایی را لو داده است که ممکن است ساختگی باشد.

قسمت اول این بازی در سال ۲۰۱۰ عرضه شد و در آن بازیکنان کنترل کاراکتر جان مارستون را در اختیار داشتند. حالا به نظر می‌رسد با وجود بیش از یک کاراکتر اصلی تنوع زیادی به بخش داستانی این بازی اضافه خواهد شد. قسمت آنلاین بازی نیز با دیگر بازی‌های چند نفره متفاوت خواهد بود.

منبع: تک شات