مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

بازی FIFA بر روی نینتندو سوییچ شاید همانند نسخه نسل هفتمی این سری باشد

مطابق اعلام رسمی کمپانی الکترونیک آرتز، بازی FIFA سال جاری میلادی برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. حال سوال اینجاست که نسخه سوییچ بازی همانند کدام یک از نسخه‌های این مجموعه در پلتفرم‌های دیگر خواهد بود.

به تازگی در صحبت‌هایی که با معاون اجرایی کنسول سوییچ در توکیو شده است، وی اطلاعاتی از بازی FIFA بر روی سوییچ را به نقل از پاتریک سودرلند، مسئول استودیوهای جهانی الکترونیک آرتز ارائه داد.

سودرلند در صحبت‌های خود اشاره به محبوبیت بازی FIFA می‌کند که البته این عامل بر روی نینتندو سوییچ هم می‌تواند صدق کند:

بازی FIFA بر روی نینتندو سوییچ می‌تواند یک اثر محبوب و معتبر ورزشی باشد. FIFA بر روی کنسول سوییچ یک تجربه استثنائی خواهد بود، چرا که شما می‌توانید این عنوان را در هر جا، با هر شخص و هر طور که دوست دارید بازی کنید. چه در پارک باشید، چه در خانه دوستانتان باشید و چه در یک تعطیلات باشید، همیشه می‌توانید در مسابقات فوتبال با بازیکنان و تیم مورد علاقه‌تان در بهترین استادیوم‌ها در سراسر جهان شرکت کنید. همه این‌ها همیشه به عنوان یک امتیاز بزرگ در بازی FIFA وجود داشته است.

حال تام فیلیپس، یکی از مسئولین وبسایت یوروگیمر اعلام کرده که بازی FIFA بر روی نینتندو سوییچ همانند نسخه‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 این عنوان خواهد بود. اگر اینگونه باشد پس بازی FIFA بر روی نینتندو سوییچ از نظر امکانات و گیم‌پلی نسبت به نسخه پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بازی ضعف خواهد داشت. اما پیتر مور در رابطه با شایعات به وجود آمده در رابطه با نسخه نینتندو سوییچ FIFA اعلام کرده است که این بازی یک نسخه‌ی «سفارشی» و طبق استانداردهای تعریف شده نینتندو خواهد بود.

به هر حال باید منتظر اخبار بیشتری از بازی FIFA بر روی کنسول نینتندو سوییچ در آینده باشیم.

منبع: تک شات