مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

ایلان ماسک: احتمالاً بروزرسانی سیستم آتوپایلوت تسلا هفته آینده عرضه می شود

ایلان ماسک، مرد پر سر و صدای این روزهای دنیای تکنولوژی و مدیرعامل کمپانی تسلا و اسپیس ایکس در ماه نوامبر و در گفت و گویی با یکی از دارندگان اتومبیل های الکتریکی مدل اس عنوان کرد که بروزرسانی سیستم رانندگی نیمه خودکار تسلا و یا همان آتوپایلوت در اواسط ماه دسامبر برای دارندگان خودروهای این شرکت عرضه خواهد شد.

در همین رابطه، امروز آقای ماسک، مرد همه کاره کمپانی تسلا با ارسال توییتی در شبکه اجتماعی توییتر این موضوع را تایید و عنوان کرد که این شرکت آماده است تا پایان هفته آینده، بروزرسانی حالت رانندگی آتوپایلوت را که به قابلیت های جدیدی نیز مجهز شده است، برای دارندگان خودروهای مجهز به تکنولوژی رانندگی خودران عرضه کند.

گفته می شود که با دریافت این آپدیت، دسترسی کاربران به برخی قابلیت ها که پیش‌تر و در نسخه های قبلی این تکنولوژی برای آن ها فراهم بود، برداشته خواهد شد که این قابلیت های شامل هدایت خودران، Smart Summon، تغییر مسیر خودکار، پارک خودکار، هشدار خروج از لاین در جاده، هشدار و جلوگیری از برخورد، ترمز اضطراری، کنترل کروز و غیره می شود.

شرکت تسلا در این خصوص افزود به منظور عرضه یک بروزرسانی موفق و مجهز به قابلیت های جدید، این سیستم نیازمند پیمودن میلیون ها کلیومتر مسافت در جاده هاست تا از این طریق بتوان با بررسی و تجزیه و تحلیل عملکرد آن، نسخه ای پیشرفته عاری از هرگونه مشکل را برای کاربران عرضه کرد.

بر اساس آن چه که در توییت آقای ماسک آمده است می توان گفت که وی از پیشرفت بدست آمده در طی گذراندن مراحل آزمایشی راضی است. البته این نکته را نباید فراموش کرد که اگر عرضه رسمی این بروزرسانی از هفته آینده آغاز شود، چند ماهی طول خواهد کشید که تمامی ویژگی های جدید به آن اضافه شود. این شرکت در نظر دارد تا این طرح را به تدریج و در سال 2017 به طور کامل پیاده سازی کند.

منبع: تک شات