مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

اگر فوتبالی هستید سیستم جدید تلویزیون ها فیلیپس را از دست ندهید!

در حال نزدیک شدن به المپیک و بازی های یورو 2016 هستیم.کمپانی های الکترونیکی،صوتی و تصویری و…خود را برای پوشش این مراسمات آماده کرده اند.اما در این میان فیلیپس یک حرکت جدید و جالب توجه را رونمایی کرده است که در نوع خود خاص و جالب توجه است!

 

فیلیپس از سال 2012 به بعد،کار بر روی یک فناوری با نام سیستم Ambilight را آغاز کرد.این سامانه در سالهای اخیر با پیشرفت و توسعه،به یک مورد قابل اهمیت تبدیل گشت. سیستم Ambilight از دیودهای RGB در قسمت پشت تلویزیون تشکیل شده است.این دیودها قادر به نمایش هاله ای از تصویر در حال نمایش،بر روی دیوار هستند که زیبایی آن را دو چندان می کند.اما این تنها کاربرد سیستم Ambilight نیست.فیلیپس در کنار مایکروسافت،این توانایی را برای آرایش نور در بازی های XBOX نیز فراهم ساختند.کمی بعد،فیلیپس در نرم افزار اختصاصی خود قابلیت تنظیم تپش نور را اضافه ساخت.این اپلیکیشن بر روی گوشی و تبلت های هوشمند قابل نصب است.در نتیجه کاربرد سیستم Ambilight به چندین مدل مختلف رسید.از سوی دیگر برخی از تلویزیون های High-End فیلیپس از سیستم Ambilight پیشرفته برخوردار هستند که تصویر تولیدی آنها در قسمت،بسیار جالب توجه بوده و زیبای بصری آن جذاب است.

اما توانایی جدیدی به سیستم Ambilight اضافه شده است.فیلیپس گزارش کرده است که یک ویژگی جدید برای طرفداران بازی های یورو 2016 را به این تلویزیون ها اضافه کرده است.به وسیله همان اپلیکیشن (نسخه جدید) کاربران می توانند رنگ لباس و کشور تیم مورد علاقه خود را انتخاب کرده و تم اصلی بر اساس تیم محبوب به نمایش در خواهد آمد. سیستم Ambilight به نسبت بازی و هیجانات،واکنش نشان داده و لذت تماشای یک مسابقه را دو چندان می کند.آخرین نسخه از این اپلیکیشن هم اکنون در دسترس کاربران است.

منبع: سخت افزار مگ