مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

اپل تایید کرد که تمام موجودی آیفون ۷ پلاس و آیفون ۷ جت بلک به‌فروش رفته است

بار دیگر زمان صف کشیدن بزرگ طرفداران اپل در مقابل فروشگاه‌های این شرکت در کشورهای مختلف فرا رسیده است و قرار است که گوشی‌های جدید این شرکت، یعنی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به‌طور رسمی عرضه شوند. کسانی که قصد دارند تا فردا به فروشگاه‌های اپل مراجعه کنند و نسل جدید آیفون را بخرند، بهتر است کمی صبر کنند. اپل اعلام کرده است که تمام موجودی آیفون ۷ پلاس و آیفون ۷ رنگ جت بلک به‌فروش رفته است.

با توجه به اینکه موجودی اولیه آیفون ۷ پلاس و آیفون ۷ رنگ جت بلک تمام شده است، مردم نمی‌توانند فردا برای خرید این مدل‌ها به فروشگاه‌های اپل مراجعه کنند. با این حال، مشتریان می‌توانند خرید مدل‌های دیگر را در فروشگاه آنلاین اپل ادامه دهند. اپل گفته است:

با شروع روز جمعه، تعداد محدودی از آیفون ۷ در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی، رز گلد و مشکی برای مشتریانی که به فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل مراجعه می‌کنند، در دسترس خواهد بود. در زمان پیش‌سفارش آنلاین، موجودی اولیه آیفون ۷ پلاس در تمام رنگ‌ها به پایان رسیده و همچنین آیفون ۷ در رنگ جت بلک به‌فروش رفته است و برای مشتریان حضوری در دسترس نخواهد بود.

این شرکت کوپرتینویی همچنین تایید کرده است که این شرکت، سخت مشغول کار است تا آیفون‌های جدید را هر چه سریع‌تر به دست مشتریان برساند. با توجه به تجربه‌های قبلی، حتی اگر مدل‌های آیفون ۷ به‌سرعت به‌فروش برسند، طولی نمی‌کشد تا اپل، موجودی‌های جدید را در دسترس قرار دهد.

منبع: ترنجی