مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

اپلیکیشن جدید ادوبی تصاویر ثبت شده را تبدیل به PDF می کند

کمپانی معروف ادوبی که تا کنون نرم ‌افزارها و اپلیکیشن‌ های پیشرفته ‌ای را وارد بازار کرده است، این بار اقدام به ساخت برنامه‌ ای به منظور ذخیره تصاویر و تبدیل آن ها به فایل‌های پی‌دی‌اف برای دو سیستم‌عامل اندروید و iOS کرده است.

این برنامه که به تازگی عرضه شده است، ادوبی اسکن (Adobe Scan) نام دارد و همان طور که اشاره شد به منظور گرفتن تصاویر از متون مختلف و تبدیل آن ها به فایل‌های پی‌دی‌اف بر روی گوشی‌های هوشمند به کار گرفته می شود. ادوبی اسکن از ادوبی Sensei (سرویس هوشمند ادوبی) بهره می ‌برد که اسمارت فون شما را به یک ابزار اسکن و تشخیص متن قدرتمند تبدیل خواهد کرد.

به طور خلاصه، این سرویس به شما امکاناتی در زمینه اسکن پیشرفته در اپلیکیشن ادوبی اسکن خواهد داد، مانند شناسایی مرز تصاویر، اصلاح مناظر و چشم ‌اندازها، برش خودکار تصاویر و امکاناتی دیگر که به منظور تشخیص صحیح ‌تر متن به کار می ‌روند. کافیست تا از یک سند متن دار عکس بگیرید تا Adobe scan آن را به صورت خودکار به یک متن دیجیتال که قابلیت انتخاب شدن، کپی شدن و تکمیل شدن با Acrobat Reader DC یا Acrobat DCرا دارد، تبدیل کند.

شما می توانید در صورت تمایل این اپلیکیشن را به صورت مجانی از اپ استور آیفون و یا از طریق گوگل پلی استور در اسمارت فون های اندرویدی دانلود و نصب کنید. بد نیست بدانید که در کنار استفاده از امکانات اصلی این برنامه، ادوبی به شما دسترسی استفاده مجانی از اکانت Adobe Document Cloud را خواهد داد تا بتوانید در آن فضای ابری تمامی اسناد اسکن شده را آپلود و ذخیره کنید و حتی با افراد دیگر به اشتراک بگذارید.

منبع: تک شات