مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

ال جی ربات‌ها را به خط تولید محصولات خود اضافه خواهد کرد

ال جیمدتی پیش از تلاش برای حضور گسترده در دنیای ربات‌ها خبر داد و اکنون اولین قدم‌هایش را برای رسیدن به این هدف برمی‌دارد. این شرکت الکترونیکی قصد دارد درنمایشگاه CES 2017 از خط تولید ربات‌های جدیدش رونمایی کند.

یکی از این ربات‌ها که Hub Robot نام دارد، می‌تواند جایگزینی برای اسپیکر اکوی آمازون باشد و به صورت همزمان نقش دستیار صوتی و یک پلتفرم خانه هوشمند را ایفا کند. البته قرار نیست که Hub Robot همان ربات همه فن حریف رویاهای کاربران باشد که مانند فیلم‌ها تمامی فعالیت‌های خانه را انجام می‌دهد اما با استفاده از آن نیازی نیست که برای روشن کردن چراغ‌ها، به اتاق مورد نظر بروید و می‌توانید به راحتی این کار را با دستورهای صوتی انجام دهید.

ال جی هم چنین علاقه زیادی به ساخت ربات‌ها برای فعالیت‌های خارج از منزل دارد. برای مثال رباتی جدیدی که در CES با آن آشنا خواهیم شد با هدف مراقب از محوطه بیرونی ساختمان از جمله باغچه طراحی شده است.

البته قرار نیست که در CES امسال از جزییات دقیق این محصولات جدید با خبر شویم و در واقع این جزییات در کنفرانس 4 جولای ال جی معرفی خواهند شد. با این حال احتمالا برخی از این ربات‌ها با هدف فعالیت در محیط‌های پیچیده و برخی دیگر برای برقراری تعامل با مردم در هتل‌ها و فرودگاه‌ها طراحی شده اند. در حالت کلی ال جی قصد دارد ربات‌ها را به یکی از اصلی‌ترین محصولات خود درست مانند ماشین‌های لباسشویی و تلویزیون‌ها تبدیل کند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که این شرکت در این مسیر چقدر موفق خواهد بود یا نه.

منبع: تک شات