مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

ال جی احتمالا نمایشگر تاشوی آیفون های آتی را تولید خواهد کرد

مطابق با گزارش جدید وب سایت کره ای ETNews، بخش نمایشگرهای شرکت ال جی در حال توسعه و تولید انبوه نمایشگرهای تاشو برای اپل، گوگل و مایکروسافت است. طی سه سال گذشته ال جی نمونه های اولیه نمایشگرهای تاشو و خمیده پیشرفته ای را به معرض نمایش گذاشته است، برای مثال نمایشگری مه مانند کتاب تا می شد یا نمایشگر دیگری که مانند روزنامه قابل رول شدن بود. بر خلاف نمایشگرهای LCD خشم و غیرمنعطف مورد استفاده در گوشی های فعلی، در طراحی هر دو محصول جدید ال جی از نمایشگرهای OLEDم منطعف استفاده شده بود.

طی ماه های گذشته اخبار مختلفی درباره مجهز شدن آیفون های سال آینده اپل به نمایشگر OLED با بدنه شیشه ای منتشر شده است. اما این گزارش جدید از بکارگیری نمایشگر تاشوی به جای نمایشگر خمیده خبر می دهد. در هر حال با توجه به اینکه در حال حاضر ده نمونه اولیه مختلف از آیفون در حال تست است، هنوز مشخص نیست که طراحی نهایی اسمارت فون سال‌آینده اپل چه خواهد بود.

انتظار می رود که این گوشی جدید دست کم دارای نمایشگر 5 اینچی یا 5.8 اینچی باشد. احتمالا سامسونگ اولین و شاید تنها تامین کننده نمایشگرهای اولد برای اپل باشد دست کم تا سال 2018 میلادی یا پس از آن و زمانی که ال جی نیز به جمع شرکت های های تولیدکننده نمایشگرهای منعطف بپیوندد.

از دیگر قابلیت های احتمای آیفون سال آینده می توانیم به طراحی بدون حاشیه، حذف دکمه هوم فیزیکی و تعبیه تاچ آی دی به صورت مستقیم در نمایشگر گوشی اشاره کنیم. اپل چتنت نمایشگرهای اولد منعطف با طراحی تاشو یا منحنی را به ثبت رسانده است به این معنی که این شرکت دست کم هر دو مدل این طراحی ها را تست کرده است.

پتنت نمایشگر تاشوی اپل از چگونگی تاشو شدن گوشی به سمت بیرون خبر می دهد، به این ترتیب هر دو بخش گوشی در زمان تاشو شدن آن قابل دسترس خواهند بود.

منبع: تک شات