مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

ال‌جی از تلویریون‌های اولترا اچ‌دی مجهز به تکنولوژی Nano Cell رونمایی کرد

تنها چند روز به آغاز یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی های بزرگان دنیای الکترونیک و فناوری در نمایشگاهی تحت عنوان CES باقی مانده و این روزها، شرکت های حاضر در این مراسم سعی دارند تا با معرفی آخرین دستاوردهای مهندسان خود، توجه علاقه‌مندان به این حوزه را به خود جلب کنند. بی تردید در نمایشگاه CES 2017، شاهد رونمایی از نوآوری های جدید در تلویزیون های هوشمند خواهیم بود که دو کمپانی رقیب و البته هموطن یعنی ال‌جی و سامسونگ، سردرمدار این عرصه خواهند بود.

حال اگر شما نیز از طرفداران برند ال جی هستید باید بگوییم که این شرکت قصد دارد تا در CES امسال، از نسل سوم تلویزیون های سوپر اولترا اچ دی خود که اصلی‌ترین مشخصه متمایز کننده آن، برخورداری از تکنولوژی Nano Cell است، پرده بردارد و از این رو، ساعاتی پیش به طور خلاصه برخی از ویژگی های این محصول را برای علاقه‌مندان منتشر کرد.

ال جی در توضیحات مربوط به تکنولوژی مورد استفاده در تلویزیون های جدید خود آورده است:

فناوری Nano Cell قادر خواهد بود تا با جذب طول موج های اضافی نور، منجر به افزایش وضوح و خلوص رنگ در نمایشگر تلویزیون شود. این قابلیت جذب نور، به نمایشگرهای LCD جدید ال‌جی این امکان را خواهد داد تا فرآیند فیلتر کردن رنگ ها را با دقت بیشتری انجام دهند و به طور خلاصه، رنگ ها را همانطور که قرار بود توسط تولید کننده محتوا به نمایش در بیاید، رندر کنند.

این شرکت همچنین عنوان کرد که اخیراً همکاری جدیدی را با شرکت Technicolor آغاز کرده اند که نتیجه این همکاری منجر به ارائه تصاویر به بهترین شکل ممکن در مقابل دیدگان کاربران خواهد شد. جدای از استفاده از تکنولوژی Nano Cell، ال‌جی در معرفی این محصولات عنوان کرد که تلویزیون های جدید این شرکت به آخرین نسخه از پلتفرم webOS Smart TV مجهز خواهند بود و علاوه بر پشتیبانی از HDR، از مجیک ریموت نیز بهره خواهند بود.

هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت و زمان احتمالی عرضه این تلویزیون ها به بازار منتشر نشده که قطعاً در CES 2017 جزئیات بیشتری در این خصوص اعلام خواهد شد.

منبع: تک شات