مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

احتمالا سامسونگ گلکسی اس 7 از صفحه ای همیشه روشن برخوردار خواهد بود

هم اکنون تا معرفی رسمی پرچمدار اندرویدی سامسونگ، یعنی گلکسی اس 7، زمان زیادی باقی نمانده است. با وجود شایعات فراوان در هفته‌های اخیر، در چند روز گذشته تصاویری از گلکسی اس 7 و گلکسی ای 7 اج منتشر شد. یکی از مفصل‌ترین گزارش‌هایی که در مورد مشخصات اصلی این دستگاه در این ماه منتشر شده،  عنوان می‌کند که صفحه‌ی گلکسی اس 7 همیشه روشن خواهد بود و با نمایش محتوا به طور پیوسته، مصرف باتری بسیار کمی خواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شواهد بیشتر از برنامه‌ریزی سامسونگ برای رونمایی این ویژگی بر روی گلکسی اس 7 و گلکسی ای 7 اج خبر می‌دهند. این شرکت هفته گذشته در اداره ثبت اختراعات ایالات متحده پتنتی را با عنوان “Always On Display” به ثبت رسانده بود.

گلکسی-اس-7-سامسونگ

در حالی که به طور قطع نمی‌توان اظهار کرد که سامسونگ از این پتنت برای دستگاه جدیدش استفاده خواهد کرد، اما با نزدیک بودن رونمایی دو دستگاه گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج می‌توان مدعی شد که این دو دستگاه با این ویژگی همراه خواهند بود.

سامسونگ ایده‌ای مشابه صفحه نمایش پرچمداران سابق نوکیا با یک ویژگی به نام Glance Screen را در سر دارد که هنگامی که صفحه نمایش خاموش می‌باشد، اطلاعات مهمی همچون ساعت و نوتیفیکیشنها روی صفحه نمایش نشان داده شود.
توضیح ترنجی: لازم به ذکر است از آنجایی که پیکسل‌های صفحه نمایش AMOLED در رنگ مشکی به طور کامل خاموش به نظر می‌رسد، شاید این قابلیت از این مزیت بهره می‌گیرد.