مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

ابرخودروی ایتالیایی‌ها زیر تیغ تیونینگ

ابرخودروی ایتالیایی‌ها، برای چندین و چندمین بار به زیر تیغ جراحی رفت تا بار دیگر توانایی‌های نهفته خود را نمایان سازد. لامبورگینی آونتادور LP 750-4 Superveloce، ابرخودروی ایتالیایی‌ها در صنعت خودروسازی جهان است که حالا توسط “نوویتک تورادو (Torado)” انتخاب شده تا با اصلاحاتی ظاهری و باطنی، به چیزی فراتر از موقعیت فعلی خود دست پیدا کند.
اصلاحات صورت گرفته بر روی لامبورگینی آونتادور Superveloce از سوی نوویتک تورادو، چهره تهاجمی‌تر شده آن را غیرقابل انکار کرده است، بدین صورت که حالا به کمک فیبرکربن، بامپری بزرگ در زیر سپر جلو نصب شده تا نیروی چسبندگی را افزایش دهد، رکاب‌هایی جدید در زیر درب‌ها طراحی شده، دیفیوزری بزرگ در زیر سپر و یک باله بزرگ فیبرکربنی هم در انتهای بدنه نصب شده است تا هدایت و چسبندگی گاو خشمگین ایتالیایی‌ها به حد اعلای خود برسد. در این خودرو علاوه بر قسمت‌های آیرودینامیکی، هودهایی جدید در قسمت‌های اصلی، قاب‌هایی فیبرکربنی بر سر آینه‌ها و رینگ‌هایی جدید 20 اینچی آلیاژی بر روی چرخ‌های جلو و 21 اینچی آلیاژی بر روی چرخ‌های عقب نصب شده‌اند تا ظاهر سلطه جویانه آونتادور را نمایان سازند.
در زیر کاپوت هم به صورت استاندارد پیشرانه‌ای 6.5 لیتری 12 سیلندر قرار دارد. حال نوویتک تورادو با استفاده از نرم افزارهای تغییر دهنده اطلاعات اصلی و همچنین بهره‌مندی از یک سیستم اگزوز اسپرت، باعث افزایش 38 اسب بخاری قدرت موتور و رسیدن آن به 786 اسب بخار شده که در عمل به شتابی 2.8 ثانیه‌ای رسیده است.
منبع: خودروبانک