مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

آیا گلکسی S7 می‌تواند 17 ساعت ویدیو را با حالت روشنایی کامل نمایشگر پخش کند؟

«الدار مورتازین» (Eldar Murtazin) یک وبلاگ‌نویس روس است و معمولا حرف‌ها و شایعه‌هایی را درباره‌ی اخبار تکنولوژی روز منتشر می‌کند که اکثرشان درست از آب درمی‌آیند. الدار به تازگی در وبلاگ خودش نکته‌ای درباره‌ی گوشی جدید سامسونگ (Samsung) نوشته که بسیار جالب توجه است: این‌که گوشی گلکسی S7 می‌تواند تا 17 ساعت بی‌وقفه فایل ویدیویی را با حالت روشنایی کامل صفحه‌ی نمایشگر، پخش کند. این یک قابلیت فوق‌العاده است و اگر واقعا این‌طور باشد، باید گفت که گلکسی S7 یکی از بهترین گوشی‌ها در نوع خودش است.

گفته می‌شود که Galaxy S7 در ماه فوریه در نمایشگاه MWC 2016 بارسلونا رونمایی خواهد شد.

گوشی گلکسی S7 مجهز به چیپ‌ست Exynos 8890 و 4 گیگابایت رم است. سامسونگ در این گوشی برای اولین بار از پردازنده‌ی SoC استفاده کرده که کارکردش 30 درصد سریع‌تر و مصرف انرژی‌ آن 10 درصد کم‌تر از پردازنده‌ی Exynos 7420 که در گوشی گلکسی S6 استفاده می‌شد، بود.

گفته می‌شود که Galaxy S7 در ماه فوریه در نمایشگاه MWC 2016 بارسلونا رونمایی خواهد شد.

اخبار حرف و شایعه درباره‌ی این گوشی جدید سامسونگ بسیار داغ است؛ از درز کردن تصاویر و اطلاعات سخت‌افزاری گرفته تا مشخصات دوربین آن، و همه مشتاق دیدن این محصول جدید سامسونگ هستند. احتمالا این گوشی در دو مدل عرضه می‌شود که یکی از آن‌ها پردازنده‌ی Snapdragon 820 دارد و دیگری به پردازنده‌ی Exynos 8890 مجهز است.

منبع: دیجی کالا مگ