مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

آیا آیفون‌های امسال اپل به قلم هوشمند مجهز می شود؟

در ماه دسامبر سال گذشته، پتنتی از اپل در فضای وب رویت شد که مدل جدیدی از قلم هوشمند این شرکت یعنی اپل پنسل را نشان می داد. قلمی که به طور دقیق مشخص نبود که آیا با گوشی های آیفون نیز سازگاری خواهد داشت یا خیر. اما با توجه به این که امسال، احتمال رونمایی از مدلی پلاس در کنفرانس امسال اپل بالاست، پیش بینی می شود که این گوشی به قلم استایلوسی مجهز شود که کاربران بتوانند همانند گوشی های سری گلکسی نوت با آن کار کنند.

در همین رابطه، امروز اسنادی مربوط به پتنت جدید اپل به بیرون درز کرد که نشان می دهد این شرکت در تلاش برای یافتن راهی به منظور قرار دادن اپل پنسل بر روی آیپد و یا آیفون است تا از این طریق، کاربران بتوانند این قلم را در حالی که به دستگاه هایشان متصل است، جابجا کنند. در واقع، این پتنت کاور و قابی را نشان می دهد که مطابق با آن چه که در تصاویر زیر می بینید، در قسمت کناری آن محفظه ای برای جای گرفتن اپل پنسل در نظر گرفته شده است.

در توضیحات این پتنت آمده است که می توان این کاور را برای آیپدها و یا حتی آیفون ها نیز مورد استفاده قرار داد و بدین ترتیب، اگر اپل این محصول را از روی کاغذ به دنیای واقعی بیاورد قطعاً می تواند سری آیفون های 8 خود را به رقیبی جدی برای خانواده فبلت های سری گلکسی نوت سامسونگ تبدیل کند.

از آن جایی که حمل قلم های استایلوسی که محفظه مناسبی برای نگهداری آن ها در دستگاه های هوشمند تعبیه نشده باشد برای کاربران دشوار است و ممکن است در حین جابجایی دچار آسیب و یا حتی مفقود شود، این طرح جدید می تواند علاوه بر محافظت از خود آیپد و یا آیفون، راهکار مناسبی برای ترغیب خریداران به استفاده از محصولات جدید این شرکت باشد.

منبع: تک شات