مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

آپدیت اندروید 7.0 برای موتورولا Moto Z عرضه شد

بی شک یکی از زیباترین و خلاقانه ترین گوشی هایی که طی چندین سال گذشته طراحی و ساخته شده است پرچمدار سال 2016 موتورولا است. روز گذشته گزارشهایی منتشر شده که نشان می‌دهد در کنار این ظاهر زیبا، موتورولا نرم افزار این گوشی را نیز نونوار کرده است. در ادامه با ما همراه باشید.

موتورولا موتو زد یکی از خلاقانه ترین محصولات چند سال اخیر است که با استفاده از مادهایی که می‌توانند به آن متصل شوند می‌توان امکانات و ویژگی های بی‌نظیری را به آن افزود. همانگونه که پیش از این نیز وعده داده شده بود، موتورولا آپدیت جدید اندروید نوقا 7.0 را برای گوشی پرچمدار حال -حاضر خود عرضه کرد.

در این نسخه از سیستم عامل اندروید موتورولا قابلیت های پایه ای مانند حالت نمایش چند پنجره ای و نسخه بهبود یافته تکنولوژی بهبود مصرف انرژی Doze را عرضه خواهد کرد و سیستم نوتیفیکیشن ها هم به صورت کامل متحول خواهد شد. علاوه بر این موارد قابلیت بستن همه نرم افزارها با یک کلیک و البته مهمتر از همه، قابلیت پشتیبانی از پتلفرم واقعیت مجازی Google Daydream نیز به این گوشی اضافه خواهد شد.

اگر موتورولا طبق برنامه ای که پیش از این اعلام نموده عمل کند باید منتظر باشیم که در آینده ای نزدیک که همین ماه آینده میلادی است آپدیت ها برای اعضای دیگر خانواده Moto Z مانند Moto Z Play نیز عرضه شود.

منبع: شهرسخت افزار