مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

آپدیت اندروید 7 نوقا Galaxy A3 2016 سامسونگ از راه رسید

گلکسی A3 2016 سامسونگ مدت زیادی است که در انتظار آپدیت اندروید ۷ نوقا بود حالا باخبر شدیم آپدیت اندروید 7 برای گلکسی A3 مدل 2016 سامسونگ از راه رسیده است.

این‌گونه که پیداست کاربران گلکسی A3 2016 در آلمان و لهستان تایید کردند که شاهد دریافت اعلان دریافت آپدیت اندروید ۷ نوقا در گوشی‌های خود بوده‌اند. به این ترتیب می‌توان حدس زد که سامسونگ قصد دارد تا ابتدا کاربران گلکسی A3 مدل ۲۰۱۶ را در کشورهای اروپایی میزبان آپدیت اندروید ۷ نوقا کند و می‌توان انتظار داشت در چند هفته‌ آینده و حتی زودتر این آپدیت را در سایر کشورها از جمله ایران نیز شاهد باشیم.

از قرار معلوم این آپدیت چیزی حدود ۹۵۰ مگابایت حجم دارد. به این ترتیب پیشنهاد می‌کنیم قبل از دریافت این آپدیت از خالی بودن حافظه گوشی اطمینان خاطر حاصل کنید.

در کنار تمامی ویژگی‌هایی که در آپدیت اندروید ۷ شاهد آن‌ها هستیم، امکانات جدید و بهینه‌سازی‌هایی به‌خصوصی را سامسونگ برای کاربران گلکسی A3 مدل 2016 در نظر گرفته است. انتظار می‌رود آخرین نسخه بسته امنیتی گوگل را نیز کاربران گلکسی A3 مدل 2016 به همراه آپدیت اندروید نسخه ۷ دریافت کنند.

اگر کاربر گوشی هوشمند Galaxy A3 (2016) هستید در همین روزها باید انتظار دیدن اعلان دریافت این آپدیت در نوار اعلان خود را داشته باشید البته پیش از آن بهتر است سری به بخش تنظیمات خود در مسیر پائین بزنید تا مطمئن شوید گوشی به صورت خودکار دریافت آپدیت را چک خواهد کرد.

اما اگر شما نیز این آپدیت را دریافت کرده‌اید حتماً این موضوع را با سایر کاربران این گوشی هوشمند در بخش نظرات در میان بگذارید.

در عین حال پس از شکستن طلسم و انتشار آپدیت اندروید ۷ برای گلکسی A3 مدل 2016، انتشار می‌رود در ماه‌های آینده شاهد انتشار آپدیت اندروید ۷ برای گوشی‌های A5 و A7 سری 2016 سامسونگ باشیم.

منبع: فارنت