مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

آپدیت اندروید 6 برای گلکسی اس 5 نئو عرضه شد

به نظر سامسونگ حس بسیار خوبی به اندروید 6 دارد و در نظر دارد تا تعداد بسیار بیشتری از گوشی های میان رده خود را به این نسخه از سیستم عامل اندروید بروز کند. این در حالی است که در نسخه های قبلی اندروید صاحبان گوشی های میان رده در بسیاری مواقع هیچ گاه شانس دریافت آپدیت های جدید را نداشتند. در آخرین خبرهای مرتبط با این موضوع باید به سمع شما عزیزان برسانیم که این شرکت گوشی Galaxy S5 Neo را نیز به اندروید 6 بروز کرده است.

نسخه اندروید عرضه شده برای این گوشی 6.0.1 بوده و فعلاً در کشورهای اروپایی برای کاربران ارسال شده است. در حال حاضر پکیج آپدیت اندروید با شماره ساخت G903FXXU1BPD4 در اختیار کاربران قرار گرفته است که برای مدل SM-G903F و در کشورهای اتریش، یونان، بریتانیا، لهستان، کرواسی، سوئیس، آلمان و نیز هلند قابل دانلود است. البته لزومی ندارد بگوییم و حتماً همه شما عزیزان هم می‌دانید که آپدیت به فاصله کوتاهی برای کاربران دیگر کشورهای دنیا نیز عرضه خواهد شد.

در آپدیت جدید قابلیت هایی مانند رابط کاربری بهینه و جدید شده TouchWiz به همراه قابلیت های تازه وارد گوشی های گلکسی که در اندروید مارشمالو به آنها اضافه شده است دیده می‌شود. برای مثال قابلیت های بهینه سازی مصرف باتری مانند Google Doze و سیستم جامع مدیریت دسترسی های نرم افزاری و قابلیت Now on Tap نیز به نرم افزار این گوشی اضافه شده اند.

همانطور که می‌بینید این آپدیت هنوز برای کاربران کشور عزیزمان عرضه نشده است ولی با این حال دوستانی که مایل به نصب رام های کشورهای دیگر باشند می‌توانند از این لینک اقدام به دانلود نسخه چدید نمایند و سپس با استفاده از روش های نصب دستی و توسط نرم افزار Odin Downloader اقدام به نصب رام بر روی گوشی خود نمایند.

منبع: شهر سخت افزار